2010. március 15., hétfő

18. fejezet

Sziasztok. Hát itt lenne a 3. része az "Érdekes nap"-nak :) Hogy mik nem történhetnek egy nap leforgása alatt.. Kicsit szomorúra sikeredett (hát igen, ez vagyok én, egy merő hullámvölgy :D). Következő fejezet hétvégén várható! Waneeey-nak köszönjétek a végén található puszis részt :D
Mostani ihletőm Avril volt: http://www.youtube.com/watch?v=rZb8CnUzUOc
Üdv.: Tia
Ui.: Ez a háttér jobb, mint az előző?




Érdekes nap III/III


- Szeretlek – suttogtam halkan. Szemei rabul ejtve szívták magukba boldogságomat. Féltem még kimondani ezt a szót, de rájöttem őrültség tovább visszatartanom. Ennél erőteljesebb érzést még sosem éreztem, ezért is botránkoztatott meg a felismerés.
Sóhajtva eltolt magától és visszaindult a tisztásra. Korai volt még az érzelemkinyilvánításom? – haraptam be ajkam és utána indultam összezsugorodott gyomorral.
- Valami rosszat mondtam? – kérdeztem csalódottan, mikor lekuporodott a takaróra és a fejét lehajtotta.
- Nem szabadna így érezned, mert én… - harapta el a mondatot.
- Mert te? – estem kétségbe. Nem érez ugyan így? Csak egy játék vagyok neki, akin kiélheti magát? – szomorodtam el. Behunyt szemekkel vártam, hogy elmondja a végítéletét.
- Bella – ütötte meg a fülem egy hang, ami az erdő felől érkezett. Meglepetten nyitottam ki szemem, fejemet felé tekerve. – Csak hogy megtaláltalak – húzódott mosoly arcára és közelebb jött.
- Jake? – vontam fel a szemöldököm. Kiment a fejemből, hogy mindenáron meg akart keresni.
- Jól vagy? – húzott magához és vállamra fektette homlokát. Nyúlánk kezeivel szorosan körbeölelte testemet, hogy közelebb érezhessen magához.
- Szeretethiányod van? – kuncogtam a fülébe.
- Egy kicsit. Nem akarod csillapítani? – suttogta a fülembe mézédesen. Egy frappáns választ kerestem, hogy leteremthessem Jacobot, de az Edwardból feltörő morgás megelőzött. Idegesen legeltette szemeit a mi kis párosunkon. Mosolyra húzott szájjal öleltem vissza Jacobot, továbbhúzva Edward pengeélen táncoló idegeit. Ha úgy se érez irántam semmit, akkor most visszakapja a fájdalmam egy töredékét, amiért gátlástalanul kihasznált. Féltékenykedjen szabadon, tudatosuljon ezekkel az érzésekkel. – Látom, nem vagyok egyedül – simította ki arcomból az egyik kósza hajtincsem.
- Elmúlik… – biggyesztettem le mosolyomat és mélyen Edward tekintetébe néztem, akinek a szemei égették retinámat. Mindig is rossz színésznő voltam és nem éreztem úgy, hogy Edwardot így kellene megleckéztetnem.
- Hú, ez most velős volt. Megmagyaráznád? – húzta maga felé államat.
- Lényegtelen – ráztam meg fejem és elszakadtam meleget biztosító mellkasától. Ebből jobban jár, ha most kimarad.
- Bella, beszélhetnénk? – köszörülte meg Edward torkát. – Négyszemközt – tette hozzá, mikor Jake-re esett a pillantásom.
- Rendben – bólintottam rá. – Jacob nyugodtan hazamehetsz, nem lesz semmi baj. – vetettem fel, de csak felhorkant.
- Nem vagy mellette biztonságban – bökött rá Edwardra.
- Nem szép dolog ujjal mutogatni. Fogadd meg Bella tanácsát, kotródj innen – zárta össze állkapcsát fenyegetőn, majd, mint ha mi sem történt volt, sétálni kezdett az ellenkező irányba. Feszélyezve követtem Edwardot. Különös volt a köztük lezajlott párbeszéd.
- Majd ha fagy, akkor hagyom magára! – remegett meg Jacob hangja dühödten. Zihálása erősödött, ezért hátravetettem fejem, hogy meggyőződjek róla, jól van.
- Jake? – kérdeztem félénken. Karjaiban az izom fel-alá mozgott, az arckifejezése nem kecsegtetett túl sok jóval. – Jól vagy? – léptem egyet felé, de megálljt intett tenyerével.
- Maradj ott, nem… nem biztonságos a közelemben tartózkodnod – felelte fuldokolva.
- Segítek. Felhívom Dr. Carlisle-t, ő nagyon jó orvos – nyúltam a telefonomért, de a textilszakadás megállított.
- Bella – kapott el egy erős kar és maga mögé vont. Szemem előtt összefolytak a képek, nem értettem mi történik. A jól ismert illatot belélegezve rájöttem, hogy Edward mögött állok, aki támadóállásban guggol előttem.
- Mi a ...? – akartam megkérdezni, de a kutyára emlékeztető morgás belém fojtotta a szót.
- Fuss – jutott el tudatomig Edward figyelmeztetése. Kibújva válla mögül egy hatalmas farkast pillantottam meg. Ekkora példánnyal még a filmvásznon sem találkoztam. Ledermedve vártam, hogy nekünk rontson, és darabokra cincáljon. – Fuss már – dörrent rám Edward, hogy felrázzon elmélkedésemből. Nem kellett kétszer mondani, a leggyorsabb sebességre kapcsolva vágtattam be az erdőbe halálra rémülve. Reménykedtem benne, hogy a jó ösvény felé futok és megmenekülök. Edward szavai bátorítva visszhangoztak fülembe. „Fuss” – hallottam meg az újabb adagomat. Vadként csörtettem keresztül a rengetegen, a kiálló ágakat a vastag, gipszbe kötött kezemmel tompítottam, ami megvédett a karcolásoktól.

A telefonom rezegni kezdett zsebemben, ezért a kijelzőre összpontosítottam. „Alice” állt rajta nagy betűkkel. Remegve benyomtam a fogadó gombot.
- Alice segíts! Egy farkas ránk támadt, Edward veszélyben van én meg elfutottam – tört fel mellkasomból a segélykérés. Nem bírtam tovább visszatartani, könnyeim kibuggyanva lélegeztek bőrömön végigcsorogva. Féltettem Jacob életét, ahogy Edwardot is. Várjunk csak hova lett Jake? – játszottam vissza az ijesztő jelenetet.
- Nyugodj meg, már úton vagyunk. Edward bármikor elbánna azzal a korccsal – csillapított.
- De... – kerestem a megfelelő szavakat, összekuszált gondolataim tengerében. Én nem láttam ilyen pozitívan a helyzetet. A fatörzsnek támaszkodva vártam a Cullen család felbukkanását. Bal kezemben szorosan tartottam a telefont és mélyeket lélegeztem az erdő csendjében.

- Bella, minden rendben? – futott hozzám Alice. Könnyáztatta arcomon lágyan végigsimított, míg kezemből a telefont próbálta kifeszegetni. – Nyugodj meg, minden rendben – húzott magához és simogatni kezdte a hajamat. – Elbánunk azzal a farkassal, nem kell félned.
- Hogy lehetsz ebben ennyire biztos? Hiszen olyan nagy volt – emlékeztem vissza vöröses-barna szőrére, villogó szemfogaira és a tüdőjéből feltörő morgásra. Ijedten megráztam a fejem, nem akartam még egyszer visszagondolni a borzasztó emlékképekre.
- Shh, nem olyan könnyű elpusztítani bennünket.
- Benneteket? – kaptam fel a fejem. Mintha ők annyira mások lennének. – Ezt mégis hogy értsem?
- Megbeszéljük, ha már biztonságban lesz mindenki – ígérte meg, amibe rögtön belementem. Kíváncsiságom nem ismerte a határokat. – Gyere, menjünk haza – húzott fel a földről.
- A többiek hol vannak? – néztem a rét felé pislogva, amit már rég elhagytunk.
- Szerintem már otthon. Ne várakoztassuk meg őket – fogta meg a kezem és húzni kezdett.
- Mond csak Alice. Miért ilyen hideg a kezetek? – kérdeztem rá, mivel a testhőm vészesen csökkent tenyerébe temetkezve. Igaz, erre már hamarabb is rájöttem, de csak most éreztem kellő bátorságot, hogy rákérdezzek.
- A házban megbeszéljük – komorodott el arca. A torkából feltörő csilingelés helyett egy kellemetlenebb melódia ütötte meg fülemet. Gyanakodva méregettem. Kezdett rendkívül gyanússá válni ez az egész. A megérzéseim riasztva tájékoztattak, hogy jobb lesz, ha befogom, mielőtt túl késő lenne.

Csendben követtem őt árkon-bokron – és ezt értelmezheted szó szerint – a házukig. Már jócskán sötétedett, a látásom gyengébben szűrte ki a veszélyforrásokat.
- Megérkeztünk – húzódott Jasper ölelésébe barátnőm. Az egész család a földszinten tartózkodott, én pedig előttük álltam, mint egy kirekesztett. Mert valójában tényleg az voltam. Nem férhettem a szépségük közelébe sem. Fehér bőr, mézbarna szemek, csilingelő hang. Akár a félistenek. Edwardot megpillantva meglódult a szívem. Új ruhában, makulátlan állapotban ült összeborzolt hajjal a fotelben. Ő volt az egyetlen, akinek nem volt párja. Legalábbis reményeim szerint.
- Tedd fel újra a kérdésed – kérte valamivel kedvesebben Alice.
- Melyiket? – kérdeztem vissza. Nem emlékeztem pontosan, mit is akartam leghamarabb megtudni.
- Ami a leginkább foglalkoztat – mosolygott rám Carlisle bíztatón. – De várj csak, előbb leszedem a gipszed.
Az asztalon lévő táskájában turkálni kezdett, majd egy éles ollóval állt mellém. A karomat megfeszítettem, ahogy megéreztem a jeges ollót felkaromon.

- Igen-igen. Már szépen javul a csuklód – fordítgatta oldalirányba, ahogy eltávolította a kemény anyagot. – Még egy ideig pihentesd. Utána jobb lesz, mint új korában – vetett rám egy bizakodó pillantást és visszaült Esme mellé.
- Tehát ott tartottunk, hogy te kérdezel – emlékeztetett Alice.
- Nos, rendben – vettem egy nagy levegőt. – Miért lenne nehéz titeket megölni?
A néma csend kézzel foghatóvá vált a szobában. Mindenki a hitetlenkedés jeleit mutatta, barátnőmet kivéve.
- Én mondtam neki – nevetett fel Alice, testvérei arcát látva.
- Te elmondtad neki a titkunkat? – szótagolta Rosalie megütközve.
- Nem, csak utalást tettem rá. Láttam, hogy magától is rájönne, de még túl sokkos állapotban van – intett felém.
- Beavatna végre valaki, miről is van szó? Én már semmit sem értek – kaptam lüktető halántékomra. Fájt a fejem a sok megmagyarázatlan kérdéstől és a gondolkodástól.
- Előbb ülj le – kérte Edward szomorúan. A szemeiben mély fájdalom ólálkodott. Lehet, mégis megsebesült? – villant át agyamon. Sokat nem veszthettem, így óhaját betartva leültem a kanapéra és vártam a válaszokat.
- Biztosak vagytok benne? – őrjöngött Rosalie és halálos pillantásokkal jutalmazott.
- Tudnia kell róla – révedt a távolba Alice, mintha csak a jövőn gondolkozna, vagy éppen azt nézné. Bevillanva és elmosódottan szűrődtek be foltok a reggeli elmélkedéséről, a délutáni telefonhívásáról és a mostani merengéséről.
- Én mondom el – törte meg a csendet Edward. A határozottságára felkaptam a fejem és felé fordultam. Tudni akartam már, hogy mi történik körülöttem. – Szóval rántsuk le a leplet magunkról? Hát jó, adjuk meg neked a kegyelemdöfést – fojtotta vissza indulatait, de még így is láttam benne a vadságot. – Amit az erdőben elkezdtem és függőben hagytam – próbált rávezetni.
- Hogy nem szabadna így éreznem, mert te… – idéztem fel szomorú szavait.
- Pontosan – mosolyodott el fanyarul. Ez a reakciója nem tetszett, szinte már megijesztett. - Bella én vámpír vagyok – ejtette ki a szavakat egyesével megnyomva. Hitetlenkedve néztem szemeibe, amik ónix feketén villództak rám.
- Most viccelsz – nevettem fel és megráztam a fejem. Nem lehet, hiszen ő egy angyal! Hogy a fészkes búbánatba lehetne vámpír? Félrehallottam, csak félrehallottam. Ennyi – nyugtatgattam szívemet, ami egyre magasabb fellegekbe tört.
- Vámpír vagyok Bella. Nézz rám, vagy a többiekre – folytatta Edward, hogy a kétségeimet végleg megölje. Szörnyülködve néztem Carlisle-ra, majd Esme-re. Hiszen ők olyan jó emberek. Rosalie horkantva felállt a kanapéról és őrült sebességgel eltűnt. A szemeimmel nem tudtam követni mozgását. Emmett bocsánatkérő pillantást lövellt felém és utána iramodott. Mire pislantottam egyet, már csak hatan voltunk a szobában.
- Mond, hogy nem igaz – suttogtam megtörten, szemeibe tekintve. Ennyi tényezővel egyszerre nem tudtam megküzdeni. Védelmezőn emeltem magamhoz kezeimet, mintha azok megvédhetnének előlük. Sírni akartam, és átkozni a napot, mikor megszülettem, vagy mikor találkoztam Edwarddal.
- Sajnálom – hajtotta le a fejét.
- Jacobot miért? Ő nem bántott – csuklott el hangom. A legjobb barátomat megölte, feltehetőleg a következő áldozata én leszek. – Ő nem ártott neked. Miért ölted meg? – kiabáltam, de a sikításom is vegyült vele. Kezemet szememhez kaptam, ahonnan kibuggyantak az árulkodó könnycseppek. Dühösen töröltem le őket, látni akartam a gyilkosomat, aki a másvilágra fog perceken belül juttatni.
- Bántani? – kapta fel a fejét. – Bella, majdnem megölt. Ő egy kezdő farkas. Érthetetlen, hogy miért engedik az emberek közelébe. Meg akartalak védeni – szűrte tűéles fogai között dühösen.
- Miért mentenél meg? Ennyire csábít a vérem, hogy nem akarsz egy cseppet sem elveszíteni? – köptem dühösen. A többiek egyesével szállingóztak ki a szobából, nem akarták zavarni a kirohanásomat.
- Előbb ölöm meg magam, mintsem téged bántsalak – szorította ökölbe kezeit, de a következő pillanatban már előttem térdepelt. Félve húzódtam közelebb a kanapé huzatához. – Értsd meg, én csak biztonságban akarlak tudni.
- És Jacob? Ő hogy van? – szedtem szaggatottan a levegőt.
- A körülményekhez képest jól – felelte vállrándítva.
- Ezt hogy értsem? – gyorsult fel szívverésem. Amikor az orvosok ezzel jönnek, akkor a páciens másnapra belehal a sérülésekbe.
- Két nap és kutyabaja sem lesz. Nem kell féltened – fordította el fejét a lépcső irányába.
Csak most vettem észre az arcát birtokló karmolásokat, amik csúnya nyomot hagytak tökéletes arcán. Gondolkodás nélkül nyújtottam előre a kezem, hogy megérinthessem a sebet.
- Nagyon fáj? – húztam végig a körvonal mentén ujjbegyem.
- Nem – nézett vissza rám. Rabul ejtve ragadott magával a szemeiben örvénylő – most már – mézarany színkombináció.
- Miért nem vörös a szemed? – jutott eszembe egy újabb, megmagyarázatlan kérdés. Mosolyogva cirógatta meg az arcán tartott kezem és visszahelyezte ölembe.
- Mert állatok vérén élünk. Más életmódot követünk – szélesedett ki vigyora, ahogy meglátta kerekedő szemeimet.
- Na jó, ez nekem kezd sok lenni. Most inkább hazamegyek – keltem fel az ágyról, hogy tárcámhoz juthassak.
- Hazaviszlek – ajánlkozott úriemberhez méltón.
- Ne, most inkább ne – ráztam meg a fejem sajnálkozva. – Időre van szükségem, hogy megemésszem, sajnálom – ágaskodtam fel és egy pillekönnyű - búcsú - puszit leheltem sebbel borított arcára.
- Megértelek, én is undorodom magamtól – vetett rám egy bánatos pillantást és eltűnt. Csak a felkeltett szelet éreztem, ami meglebbentette hajamat…


Hazafele csak Edwardon tudtam gondolkozni. Vagyok olyan bátor, hogy ezek után is keressem a társaságát? Tudnék Alice-l jó barátnő módjára csevegni, miután megtudtam ezeket az információkat?
- Hölgyem, itt vagyunk – szólt rám a taxis a visszapillantó tükörbe nézve.
- Köszönöm, az aprót tartsa meg – adtam a készpénzt a kezébe. Gyorsan kiugrottam az ülésről és becsaptam az ajtót. Végre otthon! Védelemben, csendben – lépkedtem az ajtóig, és próbáltam kinyitni.
- Bella, csak hogy épségben hazaértél - ölelt magához Lisa néni a küszöbön. Boldogan öleltem vissza, szükségem volt rá. – Hogy érezted magad? Látom leszedték a gipszedet – mosolyodott el jobb kezemre pillantva, majd beljebb tessékelt.
- Nem beszélhetnénk ezt meg holnap? Már nagyon fáradt vagyok – pillantottam az emelet felé.
- Menj csak, máskor is ráér – szedte le kabátomat és a fogasra dobta. – Jó éjszakát!
- Neked is – vetettem rá egy mosolyt és felbandukoltam a lépcsőkön erőtlenül. Épp csak annyi lélekenergiám volt, hogy lehámozzam magamról a cipőmet és beesek az ágyba. Ki akartam pihenni ezt a napot…

10 megjegyzés:

  1. Atya Úr Isten! Tanulás közben olvastam el - mondván - ennyi jár nekem :) De ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Ugye összejönnek? Azért ez xD volt. Gratulálok. Sztem szuper fejezet volt. Bella erős csaj, feldolgozza az informáciokat, nem? Kár, h Jacob nem halt meg .... Tudom, tudom, kedves vagyok :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon izgi! de nekem tetszik! Kicsit ugyan furcsállom, hogy Bella egy picit beijedt, de nagyon jó fejezet lett! Folytasd minél előbb!
    Puszi: D.

    VálaszTörlés
  3. hali!
    nagyon jó lett!
    olyan aranyos volt Bellától az a puszi. :)
    várom a folytatást!!
    puszi, Tűzvirág

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Húúú, ez baró lett! Szerintem nagyon jó, hogy végre elmondták a titkukat :)
    Remélem azért össze fognak jönni:)
    Nagyon tetszett! Várom a kövit!
    Puszi: Join

    VálaszTörlés
  5. szia!
    Nagyon jó lett!
    Mikor elmondták azt hitem Bellából mér megint kiszáll egy löket mint Jacobnál a fürdőszobában.
    Nagyon jó lett!!
    Várom a folytatást:D

    VálaszTörlés
  6. Khm...khm...khm... :D Visszatértem :D Még ez a hülye gép se tudott legyőzni :D Látod az írásod csodákat művel (L) :D Az elején már azt hittem romantika lesz, de nem:D ha ha :D Végre kibökték a titkukat :D Hát én Bella helyébe azt mondtam volna Edinek, h kóstoljon meg :D nem is, csak vicceltem:D Bár bizti szomjas volt Edcicus :D Sztem le kellene vezetnie a feszültséget :D Bunyó Jacobbal :D Szükségük van erre :D A két szerelmes ifjú, akik mindent megtennének mátkájukért :D Bella alvás közbe ráébred, h szüksége van Edire :D Másnap szerető karjai közé veti magát:D Csók, tapi, minden :D Jacob elmegy 1 elhagyatott helyre, ahol favágó lesz :D Talál magának 1 lányt, összeházasodnak, és gyerekeik lesznek :D Bella és Edward egymásra talál, házasság, Bellát elrabolja 1 nomád vámpír, átváltoztatja, Edward megtalálja, megöli a vámpírt, Bellával új élet, boldogság :D Rem tetszik a komi :D Várom a kövit :) (L) Puszi:)

    VálaszTörlés
  7. haljon meg Jacob.XDXDXDXDXD
    amúgy nagyon ott van:PXD
    siess a kövivel:P

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó fejezet lett! Jacob húzzon a .....-ba xD. Hülye bolhás korcs. xD Egyébként a rendes kutyákkal nem bánok így. xD Tök jó hogy bevallották a vámpíros dolgot meg minden. Siess a frissel mert nem bírom sokáig!
    Szióóó

    VálaszTörlés
  9. szia'
    nagyon joo lett ez a fei is varom a kovetkezo reszt siess lecc es jacobot igazan kiirhatnad a tortnetbol! pussziii

    VálaszTörlés
  10. Itt is vagyok, hogy válaszolhassak a komikra :)

    Alice: azt mire írtad, hogy 'xD' volt? Bella erős lány, megbirkózik vele ^^ Jacobot mindenki utálja, szegényke xD

    Névtelen: Azért próbálj belegondolni Bella helyzetébe, ez nem ugyan olyan, mint a könyvben. A közelében sem járt a megfejtéshez, hogy Cullenek kik. És ott van az a sok fájdalom..

    Tűzvirág: a végét Waneeey-nak köszönhetem, megfűzött, hogy írjam bele :) Örülök, ha tetszett.

    Join: össze fognak jönni, nem kell már sokat aludni :)

    Névtelen: Bella dühből használta az erejét, nem tudja kezelni varázsütésre. Edwardnál inkább csak félt, de nem uralkodott benne akkora őrjöngés. Ezért nem is történt semmi ilyesmi :)

    Puszmó: fantáziadós, meg kell hagyni, ahogy elgondoltad :D Az eleje kb. még úgy is fog alakulni. Nem állhat az utadba semmi, még a technika sem. Pörögjenek azok az agytekervények kisasszony :D

    Gré, névtelen és memi18: látom ti is a Jacob ellenes táborba tartoztok :D Kis időre kiírom a történetből (1-2 fejire). Mivel már mindenkinek elege van belőle :P

    VálaszTörlés