2010. július 7., szerda

Előzetes a 31. fejezetből!

Sziasztok. Bocsi, hogy ilyen későn raktam fel :S Ez egy kis ízelítő a következő fejezetből. Jó olvasást:)



31. fejezet
Hiszti

- Még most sem hiszem el, hogy erre rávettél – nevettem fel hitetlenkedve a garázsban állva. Fürge, hosszú ujjai a dzsipen tevékenykedtek, már amennyit ki bírtam venni eszméletlen gyorsaságából. Szemeimet a továbbiakban inkább a sportautókon legeltettem. A fekete Aston Martin megnyerte a szívem elleni csatát.
- Tetszik? – lépett mögém és átölelt munkája végeztével.
- Igen. Gyönyörű – értem hozzá a tökéletes fényezésű, áramvonalas testhez.
- De nem szebb a te szépségednél – csókolt bele nyakamba puhatolózóan, a határait feszegetve. – Hm… Most sokkal könnyebb megállnom a véred hívogatását.
- Talán már nem énekel neked? – fordultam vele szembe kuncogva.
- Nincs ekkora szerencséd, a véred mindig is csalogatni fogja a démoni felem – villantotta ki meggyőzésképp szemfogát.
- Én tudok egy jobb helyet, hogy levezesd a fölös energiáidat – indult meg kezem ingje gombjai nyomán, miközben belekezdtem a csábításba.
- A hormonjaid kezdik átvenni az uralmat a tested felett – suttogta fülembe vidáman és kihátrált a testünk érintkezéséből.
- Ha te elengeded magad, akkor nekem is szabad – bújtam vissza védelmezőm karjai közé.
- Az nem úgy van, valakinek józannak kell maradnia – ölelt át szorosan, hogy megakadályozza kezeimet a mozgásban.
- Nem fogom feladni – figyelmeztettem előre. A csatákat sorra megnyerhette, de a végjáték az enyém lesz.
- Ebben valahogy biztos voltam – húzta fel ajkaira csibészes mosolyát, amivel mindig elkápráztatott.

4 megjegyzés:

  1. szia!
    Nagyon kiváncsi vagyok már a teljes fejezetre!
    Mit csinálnak ezek ketten?
    Várom a fejit!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Hűha...Kváncsi vagyok mi lesz! :)

    VálaszTörlés
  3. Teljes fejit, teljes fejit! :D:D:D Nagyon várom :)

    VálaszTörlés
  4. Jujj, de jó lett! Nem bánnám, ha Rosalie vagy Em bütyköli meg Bells autóját, akkor nem lesz szükség Jackre! Nagyon jó lett, várom a teljes fejezetet!
    Pusy: Barbara

    VálaszTörlés