2010. január 24., vasárnap

Előzetes a 6. fejezetből!

Kaptam négy komit, de máskor azért bővebben létszi :) Kicsit gonosz voltam a végét illetően, remélem kibírjátok míg megírom. Jók legyetek ^^



- Mély levegő és nevess – beszéltem magamhoz, hogy álcázzam érzelmeim.
A kocsiból kilépve megpróbáltam követni a magamban tett megállapodásomat, de a nevetés helyett lefelé görbült a szám. Szemem vizesedni kezdett és éreztem, ahogy ellepték arcomat a kibuggyant könnycseppek. Hátat fordítottam a tolongó tömegnek, nem kell látnia mindenkinek, hogy elkámpicsorodtam.

A nevetések és beszélgetések elhalkultak, ebből azt szűrtem le, hogy a többség már bement órájára. Egy hangos dudálást hallottam meg, ijedten kaptam fejem a hang gazdája felé. Az egyik kocsi kijött a másik elé, így manővereznie kellett a sofőrnek. A csúszós út ezen mit sem segített. Lefagyva figyeltem, ahogy felém tartott a teherautó. – El fog ütni? – tettem fel magamnak a kérdést. A másodpercek gyorsan teltek és csak annyit éreztem, hogy egy jeges test balról nekem jött..

1 megjegyzés: