2010. február 13., szombat

10. fejezet

Sziasztok. Hamarabb írtam meg a 10. fejezetet. Ez lett eddig a leghosszabb :) Nem akartam hosszúra nyújtani Edward látogatását Denaliban, ez is közrejátszott többek között a hosszúságában.

Ez a hetem olyan szörnyű volt, már majdnem ott tartottam, hogy befejezem az írást :( Nagyon magam alatt voltam..
A fejezetben elég sok fordulópont/érzelemingadozás van (kicsit hasonlít a mostani hetemre a történet:D), és bocsánatot kérek a végéért is! A 12. fejezetben ígérem minden kiderül! + feltettem képeket a Denali klán tagjairól!!
Minden párosnak boldog Valentinozást kívánok ;)
Puszil titeket: Tia
(Ui.: Komikat szívesen veszem még mindig :))



Denali klán

A homály lassan állandósult körülöttünk. Tanya gondolatban csacsogott nekem, hogy milyen jól fogjuk érezni magunkat.. Egy nagy vadászaton törte a fejét Denali felé közeledve. Szerette volna felejthetetlenné tenni az itt tartózkodásomat. A hátsó szándékait későn rejtette el előlem, ezért hallhattam, hogy mást is tervezett. Nem hoztam fel, nem akartam megalázott helyzetbe hozni.
- Lassan ott vagyunk – húzta mosolyra száját. – Innen már csukott szemmel is eltalálnék. Látod ott előttünk azt a nagy hegyet? Imádok ott vadászni. A kilátás egyszerűen mesés arra. És az illatok…

Áradozását hallgatva tapostam a gázba és szeltem keresztül a hosszú útszakaszon. Egyetlen árva lélek sem jött velünk szembe, a rossz látóviszony és hideg együtt már túl sok volt az embereknek. Nem úgy a vámpíroknak, mi ezt tekintettük normál hőmérsékletűnek. A mínusz ötven fok állandósulása megnehezítette az Alaszkában lakók életét.

A leszálló ködben vezettem be a városkába. A lakossága vetekedett Forks kis létszámával. A faházak húsz méterenként terültek el egymástól, csak a lámpák pislákolása jelezte, hogy van élet ezen a helyen. Itt a természet volt a nagyobb úr, nem az ember. Az erdők gazdagon telítve voltak a vadállatok húsával. A fenyvesek beborították a hegyek lábát, bár a hófödte hegycsúcsra már nem terjedt ki uralmuk.
- Igen – sikkantott fel Tanya boldogságában. Meg sem várta, míg lassítok. Kiugrott a kocsiból és futni kezdett a házuk felé. Fejcsóválva nevettem fel és lekapcsoltam a motort.
- Tanya – sipákolt Irina és Kate egyszerre. Az ajtóban összeölelkezve üdvözölték egymást. Én mögöttük álltam és figyeltem a lányok örömét.
- Miért nem szóltatok, hogy jöttök? – hallottam meg Carmen anyáskodó hangját. Nemhiába, nagyon hasonlított Esmére.
- Nem terveztük előre, és meglepetést akartunk okozni – segítettem ki Tanyat, aki megszólalni sem tudott a könnyek nélküli zokogástól. Most az egyszer éreztem őt védtelenek. Hiába próbálta adni az erős, független nőt, most a fal ledőlt körülötte.
- Ne sírj – remegett meg Irina hangja nővére karjaiban.
- Annyira hiányoztál – szorította erősen Kate is.
- Üdvözöllek nálunk, Edward – mosolygott Eleazar a lányok mögött. Próbálta megkerülni hármasukat, de inkább hagyta a boldog társaságot.
- Öröm, hogy újra láthatlak titeket – húztam egy félmosolyt arcomra.

Tanya zokogása elhalkult és Irináék sem szorították olyan vadul nővérüket.
- Hé, lányok. Nem akartok beljebb jönni? – simogatta meg a hajukat Carmen. – Bent kényelmesebb lenne mindenki számára.
- Tanya te még az újítást se láttad – lepődött meg hirtelen Kate és felkacagott. - Változtattunk a nappalin, gyere azonnal meg kell nézned – megfogta testvérei kezét és húzni kezdte őket a házba. Gyorsan üdvözöltem Carment és Eleazart, már hiányoztak családunk legjobb barátai. Utoljára évtizedekkel ezelőtt látogattam meg őket, így én is kíváncsiskodva léptem be a felújított házba.

A nappali falai vörösfenyőből ékeskedtek a mennyezetet is beburkolva. Velem szembe egy üvegfal helyezkedett el a sarkokig terjeszkedve. A függönyök karmazsinpiros színben lógtak a padlóra, ami szintén vörösfenyőből készült. A szőnyeg a nappali közepén keltett egy kontrasztosabb hatást az arany színvilágával. A vörös, arany és bézs színek uralkodtak a szoba harmóniáját összekuszálva. Az arannyal díszített fele hasonlított a vegetáriánus módra – a szemünk színére mindenképp – még a piros az újszülöttekre és emberi vérrel táplálkozó vámpírokra ütött. Két fotel és egy kanapé helyezkedett a két világ találkozásánál, ezzel is a végsőkig fokozva a hatást. A pattogó kandalló beleolvadt a fából összeeszkábált falba, míg fölötte a plazma tévé gigászi méretei magasodtak a plafon felé nyújtózva.
Régen jártam már itt, így csodálattal figyeltem a változásokat. Mintha csak Esme és Alice kettőse robbant volna be ebbe a szobába, az ízlésük megegyezett a ház ezen részével.
- Ez gyönyörű – szólalt meg helyettem is Tanya. A bűvölet teljesen maga alá vont.
- Gondoltam, hogy tetszeni fog – nyomott el egy kacagást orra alatt. – Látnotok kéne az arcotokat, olyan ledöbbentek vagytok.
Irina kijelentésére mindenki nevetésben tört ki, legkésőbb mi társultunk a vihogó társaságba Tanyával.
- Igen, mert ez gyönyörű – mélázott el egy pillanatra, ahogy végigfutatta a bársony függönyön karját. – Mi vezetett a változtatásra? – érdeklődött húgaira nézve.
- Szerettünk volna természetesebb kinézetet kölcsönözni a háznak. Mielőtt elmentél fel is hoztuk a témát, de aztán leléptél és itt hagytál minket – játszotta a durcás kisgyereket Kate. Gondolatban megkért, hogy szálljak bele a játékba, így készségesen nekikezdtem feladatomnak. Lassan odasétáltam Tanyához, vállához érintve hideg ujjaimat.
- Tudod Tanya a család a legelső – duruzsoltam fülébe ellenállhatatlanul. A lányok kuncogva jelezték, hogy bejött a terv – Tanya elkápráztatása – és folytassam a kis csínyünket. – Nem volt szép dolog itt hagyni a szeretteidet, de megbocsátok érte, mert miattam tetted.
Remegve fordult meg, szemei kérdőn szegeződtek rám. Ujjait kezemre helyezte, amit nem húztam el.
„Mi üthetett Edwardba? Játszik velem?” – bizonytalanodott el gondolatban. Nem bírtam türtőztetni magam, szájam széle megvonaglott az elfojtott nevetéstől.
- Blöffölsz – mondta ki biztosan, már tényként közölve. Nem bírtam tovább, kirobbant belőlem a nevetés. A ház beleremegett hangos kacajunkba. Már Eleazar és Carmen sem tudta tartani magát. – Ez nem volt szép tőled, ezt még visszakapod Edward Cullen – kocogtatta meg a vállamat, hogy ezt figyelmeztetésnek is vehetem.
- Nem én akartam – mentegetőztem még mindig mosolyogva.
- Sajnáljuk Tanya, ezzel csak azt akartuk bebizonyítani, hogy nagyon hiányoztál nekünk – bújt bele ölelésébe Irina. Kate kis gondolkodás után csatlakozott a testvérek csapatához.
- Én is sajnálom, nem volt szép dolog kihasználni az előnyömet.
„Azért ne szállj el magadtól” – üzente Tanya gondolatban. Mosolyogva néztem vele farkasszemet.
- Azt hiszem, behozom a csomagjainkat – indultam ki az udvarba.
- Várj meg Edward, segítek – siklott mellém Tanya. Csendesen követett az Aston Martin csomagtartójáig.
- Megbántottalak? – nézett rám a kocsin támaszkodva.
- Miből gondolod? – értetlenkedtem. – Nekem kellene ezt kérdeznem – emeltem ki a bőröndöket.
- Segítsek valamelyikben? – tartotta oda kezeit, hogy odaadhatom.
- Nem kell, nem nehezek. Az utat viszont megmutathatnád a szobámig.
- Oh, hát persze – karolt belém készségesen. – Az első emeletre kell csak felmennünk. De ha szeretnéd a másodikon az én szobám mellett is van egy otthonos kis szoba – rebesgette a szempilláit.
- Megteszi az első emeleten lévő, köszönöm.
- Akkor menjünk, remélem Irina és Kate nem szabták szét a távollétemben a vendégszobát is – beszélt hangosabban.
- A tied épp elég volt – bújt ki a könyv mögül Irina. – Amennyi fölös cuccod volt, csoda, hogy végeztünk. Ugye Kate? – mosolyogtak össze.
- Jaj nekem… ha nincs itthon a macska cincognak az egerek – fintorodott el, de látszott rajta, hogy tetszik neki a gondoskodás.

Halk léptekkel suhantunk fel az emeletig.
- Itt is lennénk – vezetett be a szobába. A falak vörösfenyő helyett, téglából tevődtek össze. A bézs és a sárga színek domináltak. A franciaágy – ami nem tudom minek kellett – tölgyfából készült. Huzata bézs színű volt, míg a párnák narancs és fehér árnyalatban helyezkedtek el az ágyon. Támlája szürke-fehér és fekete, akár csak a felette álló kép. Az éjjeliszekrényeket egyszerre lehetett ülőalkalmatosságnak és rakodófelületnek használni. Az ajtótól balra egy tölgyfa asztalka állt, mellette az erkélyre nyíló ajtó volt becsukva.
- Tetszik? – állt türelmesen mellettem.
- Nagyon otthonos – néztem végig a fa bútorokon és a lágy színeken újra.
- Akkor, ha nem zavar, én most magadra hagylak. Fent leszek a szobámban, szívesen fogadlak, ha feljönnél – mosolygott rám pajkosan. Az ötletet ellenezni sem volt időm, csomagjával máris eltűnt.

Öt percembe telhetett, mire kipakoltam – inkább bedobtam - a ruháimat a szekrénybe. Nagyot sóhajtva lerogytam a két személynek is megfelelő ágyra. Most, hogy egyedül voltam önmagamat adtam. Téptem a sebeimet, hagy szakadjanak tovább. Ez az egész cirkusz csak arra ment ki, hogy elfelejtsem Bellát. De mégis hogy felejthetnék el egy ilyen tiszta teremtést? A vámpírmemóriám nem enged egy ilyen fontos emléket elfelejteni. Az átváltozásom utáni első napomra is tisztán emlékszek, akkor mégis hogy törölhetném elmémből Bella puha bőrének érintését és dobogó szívének ritmusát? A lehetetlent máig úgy hittem, nem lesz megtalálható a „szótáramban”, de tévedtem.
„Edward nem jössz le közénk? – hallottam meg Eleazar gondolatait. – „Kíváncsiak vagyunk, mi történik felétek” – tette hozzá. Mivel vendégségben voltam, így inkább szót fogadó kisfiúként emelkedtem fel az ágyról. Észre sem vettem, hogy már rég kivilágosodott odakint.

- Jó reggelt – köszöntem illendőn.
- Mégis meghallottál. Már azt hittem a gondolataid mélyébe süppedtél – próbálta oldani a feszültségem Eleazar mosolyogva.
- Valahogy úgy, de most beszéljünk valami másról – tereltem el a témát más vizekre. - Esme és Carlisle hiányol titeket, jó régen beszéltetek már egymással.
- Nekünk is nagyon hiányoznak – ült le Carmen férje mellé. – Szívesen látott vendégek vagytok. Miért nem jöttök néha át? Nem lakunk olyan messze, és itt a titkunkat is könnyebb megtartani.
- Carlisle beosztása labilisabb, mint egy mérleghinta, és hát nekünk ott van a suli… - soroltam fel az érveket.
- Szerintem ezt halasszuk egy másik időpontra – jött le Tanya a lépcsőn, húgai mögötte siklottak a lépcsőt alig érintve.
- Mit szeretnétek ma csinálni? – kérdezte Eleazar. Biztos volt benne, hogy Tanya már megtervezte a mai napot.
- Egy kiadós túrát vadászattal. Persze csak, ha benne vagytok mindannyian – nézett végig a társaságon.
- Felőlem – rándítottam meg a vállam. – Itt finomabb a hegyi oroszlán vére.
Tanya mosolyogva nézett rám, míg a többiek sorban rábólintottak a tervre.
- Akkor induljunk – csapta össze a kezét Eleazar. Lágyan felsegítette Carment az öléből és megcsókolta a kezét. – Hölgyem, velünk tart ön is?
- Hát lehet egy ilyen úriembernek ellenállni? – szikrázott szemeik között a levegő.
- Ne most enyelegjetek – korholta őket Irina.
- Akkor induljunk fiatalság – mosolygott Carmen Eleazarra vetve egy mindentudó pillantást.

- Hova megyünk? – kérdeztem a szemembe csapódó szélben.
- Mount Denali, ez a környéken a második legnagyobb hegy, közel 6300 méter magas. Szeretni fogod, a környéken van a nemzeti park is. A populáció itt a legnagyobb – nevetett fel könnyeden Tanya és gyorsabb sebességre kapcsolt kecses lábaival.
- Ez nem ér, te jobban ismered a terepet – szaladtam távolodó alakja után. Nem tellett sok időbe mire beértem és megragadtam csípőjénél fogva.
- Még így is több esélyed van – fordult meg és túrt bele rakoncátlan tincseimbe. Elengedtem derekánál és két lépést hátrébb léptem.
- Hát ti? Hova siettetek ennyire? – ért utol Kate.
- Csak felmértük, hogy biztonságos-e a terep – engedtem meg egy villogó mosolyt.
- Én meg hiszek a tündérmesékben – nézett gyanakodva ránk. Beleszagoltam a felélénkülő szélbe, hogy találhassak magamnak egy prédát. Orrlyukaim kitágultak a hirtelen érzett ocsmány bűztől.
- Nézd az arcát, ez nagyon muris – kacagott fel Irina. – Szerintem megérezte a havasi kecskét. Nyugi Edward, az első pillanatban én is így éreztem. Lassan megszokod a fanyar szagot, de nem ajánlom, hogy megkóstold. A szaga „finomabb”, mint a vére. Összeborzongtam az undorító szagtól, ami körülöttünk terjenget.
- Ez szörnyű – fakadtam ki.
- Ha párat szippantasz belőle, egész elviselhető lesz – lépett mellém Carmen megértőn. – A ragadozók sem szeretik annyira, de az ínséges időben az éhség nagy úr. A hegyi oroszlán viszont ínyencségnek tartja a húsát.

Az ötödik szippantásra már nem éreztem az undormányt olyan intenzíven, így tudtam a többi állatra is figyelni.
- Megyünk hegyi oroszlánra vadászni? – nézett rám Tanya. Bólintottam egyet. A levegőből kifogytam és nem volt kedvem újabb hullámban gazdagítani nyelőcsövemet a szörnyűséggel.
- Mi medvét fogunk ma, ugye Irina? – bízott testvére ízlésében Kate.
- Hát persze. Eleazar csatlakoztok hozzánk?
- Most inkább nem. A jó öreg jávorszarvasnál nincs jobb – nyalta meg a száját gondolatban.
- Akkor ezt halasszuk holnapra. Tanya a szokásos helyen várunk titeket alkonyatkor – fogták meg Carmen Eleazar kezét és távolodni kezdtek az ellenkező irányba.
- Ha valami gond akadna, csörgessetek meg – formált egy mobiltelefont kezével Kate.
- Gyere Edward, fogjunk neked egy Pumát – húzott Tanya messze a furcsa illatkombináció elől.

Sziklákon ugráltunk át, a durva kőzeten még a vámpírságomra hagyatkozva is nehézkesen ment a futás.
- Ott van egy – néztem a havasi kecskét evő bestiát. A vére már kifolyt, így nem okozott gondot. Elragadottsággal néztem végig, ahogy cafatokra szakította a növényevő állatkát.
- Mire vársz? – suttogott Tanya értetlenül.
- Mögötte van pár száz métere a nőstény, azt neked hagyom – futottam a hímnek. Nagyot koppant a feje a sziklában, ahogy nekimentem. Hallottam a torkából feltörő morgást. A hátam mögül ugyan olyan sziszegések hatódtak felém, a mancsok dobogása egyenletesen érte a talajt, egyenesen felém összpontosulva.
- Ne! – kiáltott Tanya és nekirontott a másik pumának. Odaléptem a szájából vérző állathoz és egy rántással eltörtem a nyakát. Hívogató vérének nem bírtam ellenállni, jóízűen mártottam bele ütőerébe állkapcsom. Éreztem, ahogy a langyos vér energiával dúsítja fel testemet, a lábujjamig hatolva.
- Minden rendben veled? – fordult meg, azzal nem számolva, hogy Tanya felsőrészéből hiányzik egy darab. A melleit még épp, hogy fedte a falatnyi ruha.
- Persze, csak a pólóm nem bírta - mosolygott bűbájosan. Gyorsan lekaptam tekintetem a csupaszon maradt részekről és visszanéztem az imént megölt pumámra.
- Csak nem zavarba hoztalak? – játszotta a meglepetett.
- Dehogy. Ne adjam oda a kabátom? – néztem vissza rá.
- Nem szükséges, úgy is melegem volt – legyezte magát, mellkasa közben fel-le emelkedett. – Van egy ötletem. Fogadjunk valamiben – tapasztotta be a száját ujjával.
- Miben szeretnél? – mentem bele a játékba.
- Abban, hogy tudok neked olyat mutatni, amitől egy percig lemerevedsz, és nem tudsz megszólalni a gyönyörtől.
- Ilyen még nem fordult velem elő – na, jó, talán egyszer – de ez neked miért lenne jó?
- Mert akkor meg kellene kóstolnod a havasi kecskét – kacagott fel.
- Úgy se tudsz olyat mutatni – húztam gonosz mosolyra számat.
- Meglátjuk. A kérdés csak az, hogy rábólintasz – nyalta meg mutatóujját érzékien.
- Rendben van, de mi lesz veled? Neked mi lesz a büntetésed?
„Megadom a lehetőséget. Azt csinálsz velem, amit csak szeretnél” – beszélt nekem gondolatban. Bár ne mondtam volna semmit – futott át agyamon.
- Még kell várnunk egy kicsit, addig menjünk vadászni – kezdett neki a futásnak…

-.-

- Miért megyünk le a hegyről? – kérdeztem a sötétben. Már jócskán elmúlt alkonyat, és mi még nem értünk vissza a táborhelyünkre. A vadászatunk jól sikerült. Tanya három pumát ölt meg, míg én öttel végeztem.
- Majd meglátod – beszélt titokzatosan. A gondolataiban próbáltam kutakodni, de egy számot dudorászott. Nem mentem sokra, így inkább tovább követtem a lejtőn.
- Mindjárt ott leszünk – futottunk le a hegy lábáig, ahol folytattuk tovább utunkat a fenyvesek között szlalomozva.

- Igen, itt jó lesz – állt meg a tóhoz közel.
- Ez lenne az a hely? – néztem végig a csöndes tavon. Nem láttam benne semmi különlegeset. Magamban már veregettem a vállamat, hogy ez könnyebb volt, mint gondoltam.
- Mindjárt meglátod - susogta kezeit összedörzsölve. – Elég sötét van már ahhoz, hogy előjöjjön.
- Ki? – néztem balra, majd jobbra a tavat kémlelve.
- Inkább mi – kuncogott. - Fordulj meg, és nézz fel az égre.
Követtem az utasítást és lassan felnéztem a hegy felett tündöklő fényre. Csodálattal néztem végig a lassan leszálló vörös ködre. Nem is, ez biztos nem az volt. Próbáltam hozzászólni a látottakhoz, de csak egy „hm” csúszott ki a számon. A látvány teljesen letaglózott, korábban még sosem láttam ilyen szépséget. A vörös foltokban lassanként jelent meg a zöld és a kék szín is.
- Ezt vehetem győzelemnek – simított végig karomon. – Ezt hívják az északi fénynek, Edward – suttogta. - Magával ragadó, ahogy megjelenik és betölti szépségével a tájat. Ilyenkor, márciusban gyakori jelenség, ahogy szeptemberben és októberben is.
- Mesébe illő – mondtam ki, ami elsőnek eszembe jutott. Tanya boldogan mosolygott mellettem és halkan közelebb lépett fülembe suttogva.
- Igen, az. Te pont ilyen hatással vagy rám Edward – egy puszit nyomott arcomra, mire feleszméltem.
- Ezt ne – húzódtam el testétől, fenntartva a köztünk húzódó távolságot.
- Talán nem vagyok neked elég szexi? – komorodott el arca, szemeit búskomoran rám emelte.
- Dehogyis! Egy nagyon gyönyörű teremtés vagy, csupán.. velem van a baj – néztem vissza az égre.
- Idővel belém tudnál szeretni, csak adj egy esélyt – próbálta lefeszegetni magáról pólóját. Kezeit gyorsan összefogtam, mielőtt még őrültséget cselekedne.
- Az érzéseimet nem tudom irányítani, értsd meg kérlek. Én már mást szeretek – mondtam ki meggondolatlanul.
- Azt a cafkát? – tépte ki kezeit markom fogságából. – Akkor miért nem vele vagy? Miért engem szédítesz? – sziszegte dühösen.
- Mert ember és bántanám – emeltem fel a hangom.
- Nem Edward! Te saját magadtól félsz, hogy nem felelnél meg az elvárásainak - nézett velem farkasszemet és elindult az ellenkező irányba.
- Most hová mész? – ragadtam meg karját.
„A többiekhez. Már biztos várnak” – füstölgött magában. Lemaradva követtem, nem akartam még inkább megsérteni…

- Hol voltatok? Már nagyon aggódtunk – kérdezősködött Carmen, amint a táborba értünk. Tanya szó nélkül bement a sátrába, amit a többiek felállítottak a tisztáson.
- Megnéztük az északi fényt és nem figyeltünk az időre, sajnáljuk – próbáltam a legkevesebb részletet felfedni előttük.
- Az innen is gyönyörű szép. Nézd csak, olyan romantikus – álmodozott Irina a fényjátékot nézve.
- Nagyon varázslatos. Nem számít hányszor láttam már, mindig elkápráztat – húzta le a földre kedvesét Eleazar.

Hajnalig figyeltük ülve a fényjátékot, és ez alatt Tanya a közelünkbe se jött. Úgy gondoltam ideje tiszta vizet önteni a pohárba.
- Bejöhetek – guggoltam le a sátor ajtajánál.
- Menj el – hallatszódott ki Tanya mérges hangja.
- Nem vagy kíváncsi a kecskeevésemre? – mosolyogtam magamban, hogy találtam egy jó indokot, hogy kidugja a fejét a sátorból.
- Most akarsz vadászni? – húzta le a cipzárt és kinézett családjára. – Rendben van, nézzük meg, hogy birkózol meg a feladattal – párolgott el dühe egy pillanat alatt.
- A havasi kecskéről beszéltek? – hitetlenkedett Kate.
- Fogadtunk. Én mindig betartom a szavam – beszéltem könnyeden, de tudtam, hogy rosszul fogok kijönni a helyzetből.
- Ezt egyszer velem is eljátszotta, hidd el Edward ennél szörnyűbb ízt még nem éreztél soha – próbált lebeszélni Irina elhatározásomról.
- Egyszer csak túlélem.
Kételkedtem már én is abban, hogy normális lennék. A szaga kikergetett a világból, erre én még a vérét is ki akarom szívni.
- Elég a trécselésből. Induljunk – lépett ki a sátorból Tanya és beleszaglászott a levegőbe. – Messze van, de aki ennyire gyorsan fut – beszélt lekezelőn. A többiek is észrevehették az élt a hangjában, mert gondolatban rögtön kérdezősködni kezdtek.
„Mi történt köztetek?” – halottam a leghangosabb kétségbeesést Carmentől. Megráztam a fejem, hogy nem fontos.

Nem akartam válaszolni a kérdésekre, ezért vadászatba kezdtem a sziklák felé futva. Hallottam, ahogy követnek, de egyre nagyobb távolságot halmoztam fel velük szemben. Gyorsan szeltem a talpammal a földet, míg észre nem vettem a kecskét. Elrugaszkodva ugrottam rá marjára és térdemmel tartottam a kitörni készülő jószágot. Vaskos nyakára hajtottam fejem, miközben kezeimmel lefogtam a szarvát, hogy ne sérüljek meg. A borjú nagyságú példány hatalmasat rántott karomon, amitől meghúzódott. Idegesen felszisszentem és belemartam nyakába. Nem érdekelt, hogy szörnyű íze van, mi több ez a legundorítóbb vér, amit valaha ittam. Ahogy apadni kezdett a vére, eltartottam magamtól a fejét és fintorogva a földön hagytam az élettelen testet.
„Megérdemelted” – morgott magában Tanya, és futni kezdett a ház felé...

-.-

A napok gyorsan teltek Denaliban. Tanya az ominózus beszélgetésünk óta nem kereste a társaságom. Fölöslegesnek tartottam magyarázkodnom, az csak rontott volna a helyzeten. Általában magányosan ültem az ágyon, vagy a többiekkel beszélgettem a nappaliban. Most már hiányzott az otthonom. Nem azt mondom, hogy itt rossz volt, de mégis csak mindenki otthon érzi magát biztonságban. Irina és Kate sok időt töltött velem. Megmutatták a környező táj szépségeit és még egy kisebb vadászatra is meghívást kaptam. Este viszont mindig egyedül hagytak, ahogy most is. Búslakodva terültem el a bézs huzaton és átadtam magam a magánynak. Lentről hangok hallatszódtak fel, de nem figyeltem rájuk. A telefonom mellettem feküdt, fel akartam hívni Esmet, de letettem róla. Jobb dolga is akad, mint hogy engem próbáljon egésszé gyurmázni. A mobil rezegve mozgott az ágyon. Alice neve tűnt fel a kijelzőn, ami mindig rossz ómen volt.
- Szia Alice, minek köszönhetem hívásodat? – próbáltam barátságos hangot megütni.
- Azonnal haza kell jönnöd, Bella meg akarja ölni magát – hangzott Alice hangja, amiből most kimaradt a jól ismert csilingelés…

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem baj, hogy ilyen hosszú, legalább tovább olvashattam. Nagyon remek lett. Bár Tanyat egyre jobban utálom! Ugye nem akarod megőlni Bellát?
    Én is most fejeztem be a következő fejezetemet (11 oldal), ha van kedved olvasd el.
    Már nagyon várom a kövit.
    Puszi: Join

    VálaszTörlés
  2. Én csak azt remélem Edward megmenti Bellát, ha még is megakarja ölni magát :(

    VálaszTörlés
  3. CSak most találtam Rád, ezért nem írtam.
    Köszike, ez is nagyon szupi feji lett!!!

    Legyen boldogság, szerelem, kicsi gond és happy end!

    Edward és Bella egy pár, bármin, csak ezen ne változtass!
    Várom a kövit!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :-))

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nincs semmi baj ezzel a fejezettel! Nagyon is jó lett! Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Join: Nem szándékozom Bellát megölni :) És Tanyával nincs különösebb bajom :P

    Névtelen (3. komizó): örülök, hogy tetszik a ficcem. Nagyon aranyos a hozzászólásod(kicsi gond és happy end :D)

    Szerintem azért elhamarkodtam egy csöppet ezt a fejezetet, de megpróbálom helyrehozni a továbbiakban :) Puszi <3

    VálaszTörlés