2010. február 24., szerda

Előzetes a 13. fejezetből!

Sziasztok. Mivel alig volt időm írni, így csak most tudtam nektek előzetest hozni. Még csak félig van kész a fejezet, de kiválasztottam az egyik legérdekesebb részt. Bírjátok ki még péntekig (lehet szombat lesz :S). Puszi: Tia



Edward szemszöge:

- Mit műveltél vele? – nézett végig lesoványodott alakján. (Jacob)
- Kihúztam a vízből és próbáltam újraéleszteni. Mi lenne, ha hívnál egy mentőt? Nem akarlak elszomorítani, de amíg mi itt beszélgetünk jelentéktelenségekről, ő haldoklik – mutattam Bellára. (Edward)
- Ha egy hajszála is meggörbül, megöllek – kelt fel mellőle.
Bólintottam, hogy megértettem, és letérdeltem közvetlenül teste mellé. Újra szívmasszázsba kezdtem. Carlisle hangjára hallgatva szájára tapasztottam sajátomét. Az érzés teljesen maga alá vont. Meg akartam ízlelni szájának minden zugát, a sós víz viszont visszarángatott a valóságba. Nem él, még nincs túl az életveszélyen!

Az öt mellkas nyomkodást és egy befúvást serényen váltogattam. Ahogy múlt az idő, úgy kezdtem elbizonytalanodni...

3 megjegyzés:

  1. Wow! Ez megint nagyon jó lesz az olvasottak alapján. Már alíg várom.
    Puszi: Join.

    VálaszTörlés
  2. Ne ne még korai átváltoztatni !
    Maradjon meg embernek egyideig így tovább tartana a történet :)
    Kérlek!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok.
    Névtelen: nem akarom átváltoztatni :D MÉG nem :D Nagyon sok kaland vár még odáig..

    VálaszTörlés